hotely
Přehled zpráv, označených klíčovým slovem "hotely". Zprávu otevřete kliknutím na její úryvek. Heslo hotely je charakteristické pro obsah těchto zpravodajských sdělení. Seznam zpráv je seřazen od nejnovější po nejstarší zprávu. Limit zobrazení: 50 záznamů.
CNBC: Za zkaženou dovolenou se vám omluvili - hezkým textem od umělé inteligence
New York 12. května (ČTK/CNBC) - Reakce na rozzlobené zákazníky je podle Natashi jednou z nejtěžších částí její práce. Najít ta správná slova a vyjádřit patřičnou míru lítosti - zejména když to není vina hotelu, tedy třeba stížnost na déšť - je únavný a časově náročný proces. Nyní má ale tato ředitelka pětihvězdičkového resortu tajnou zbraň - generativní umělou inteligenci (AI). Napsal to server zpravodajské televize CNBC. Natasha, která požádala CNBC, aby nepoužívala její pravé jméno, protože chce ochránit jméno resortu, vloží stížnost do ChatGPT a požádá chatbota, aby napsal odpověď. Úkol, který by jí zabral klidně hodinu, je podle ní hotový 'za dvě sekundy'. Přes všechny své chyby ChatGPT při odpovědích na stížnosti zákazníků 'odvádí docela dobrou práci', říká Natasha. 'Jedna (odpověď) byla mnohem lepší než ta, kterou bych napsala já,' řekla. Dodává ale, že vše musí ještě zkontrolovat a přečíst, protože odpovědi AI mají tendenci být emotivní a někdy přehnané. Stále ale obsahují hlavní body omluvy, jako 'je nám líto, přáli bychom si, abychom mohli něco udělat, budeme se snažit to udělat lépe'. AI je také schopna se zabývat každou stížností, kterou klient zmíní. 'Je těžké psát tyto dopisy, musíte je projít řádek po řádku,' říká Natasha. 'Nebylo by spravedlivé, kdybyste dotyčnému neodpověděli na všechno. AI to dělá opravdu dobře,' dodává. Nejlepší ze všeho ale je, že AI se nebrání jako lidé. 'AI je zbavena všech emocí. Lidé by možná byli nasra.... Jí je to jedno,' říká. Odpovídat na negativní internetové recenze je podle Natashi ještě horší, protože ty jsou navíc veřejné. Výzkumy také ukazují, že společnosti, které nereagují na internetové recenze, a to i na ty pozitivní, mohou poškodit pověst své značky. Technologická firma SOCi při sestavování žebříčku amerických hotelových řetězců podle jejich reputace na internetu zjistila, že hlavním důvodem nízkých hodnocení byl tzv. ghosting, tedy nereagování na recenze klientů. Potřeba neustále sledovat a reagovat na internetovou zpětnou vazbu je částečně důvodem toho, proč výzkumná firma Skift ve své loňské zprávě odhadla, že generativní AI má pro 'management pověsti' v cestovních ruchu hodnotu 1,3 miliardy USD (30,2 miliardy Kč). Velké jazykové modely mohou nejen sledovat internetové stránky, na kterých se objevují recenze o cestování, od TripAdvisoru přes Yelp až po Reddit, ale mohou také pomoci firmám reagovat na recenze, hlavně ty negativní, uvádí zpráva nazvaná Vliv generativní AI na cestovní ruch. Podle zprávy už nějaký software pro sledování recenzí a zlepšení pověsti používá 45 procent hotelů. AI však využívají pro tyto účely i majitelé krátkodobých pronájmů, uvádí generální ředitel platformy pro správu krátkodobých pronájmů nemovitostí Jurny Luca Zambello. Ten očekává, že do pěti let bude AI využívat naprostá většina odvětví. Dodává, že odpovídat na recenze je časově náročně, což je jeden z důvodů, proč jeho firma tuto službu poskytuje. A většina uživatelů je z ní nadšená. Využívání AI k psaní kajícných odpovědí je ale v cestovním ruchu, který si zakládá na osobních službách, stále tabuizovaným tématem. Také konvenční moudrost říká, že omluva musí 'vycházet ze srdce'. Na dotaz, zda chce, aby se klienti dozvěděli, že k reakcím na negativní e-maily a recenze používá AI, Natasha odpověděla: 'Určitě ne. Chci, aby si lidé mysleli, že tam sedím a pilně pracuji na odpovědi na jejich dopis.' Jednou ze společností, která přiznává, že využívá AI k řešení stížností zákazníků, je platforma pro rezervaci zájezdů Voyagu. Ta ukládá minulou komunikaci se zákazníky, aby pomohla svým zaměstnancům, kteří poskytují rady a doporučení týkající se cestování. Zaměstnanci odpovídají zákazníkům sami, ale firemní systém umělé inteligence sleduje veškerou komunikaci, písemnou i ústní, a navrhuje zaměstnancům lepší způsob odpovědí, uvedla firma. Generální ředitel firmy Kustomer Brad Birnbaum uvedl, že technologie tohoto druhu se nepoužívá jen v ubytování a pohostinství, ale ve všech formách zákaznické podpory. Jeho firma využívá AI k tomu, aby pomohla zaměstnancům v zákaznickém servisu působit profesionálněji. 'Vezmeme text, který je opravdu hrubý, a přeměníme ho na text elegantní a empatický,' říká. Zákazníci podle něj o využívání AI pravděpodobně nevědí. 'A nemyslím si, že by je to zajímalo,' dodává. Podle něj zákazníci spíše uvítají, že díky systému dostanou lepší odpověď a rychleji. Kustomer poskytuje zákaznické služby na bázi AI. Výkonná ředitelka japonské cestovní kanceláře Tokudaw Wanping Awová řekla, že by ji nenapadlo využít AI k reakcím na stížnosti zákazníků. Ale když se dozvěděla, že to jiné cestovní kanceláře dělají, rozhodla se vyzkoušet ChatGPT na reálném problému, se kterým se setkala. Napsala následující text: 'Naši hosté cestují na horu Fudži. Motor jejich autobusu začal kouřit. Jsou vyděšení a úzkostlivě se ptají, co se stane s jejich itinerářem. Co máme dělat?' Odpověď ChatGPT podle ní byla úžasná. 'ChatGPT navrhl přesně to, co jsme udělali,' uvedla, Chatbot poskytl plán o šesti krocích, který zahrnoval evakuaci a zajištění náhradní dopravy. 'Vlastně je to ještě lepší. ChatGPT poskytl dobré řešení - lepší, než jsem očekávala - a také skvělý omluvný dopis, který bych v tak stresující situaci nebyla schopna napsat,' dodala. irl spr
Itálie chce regulovat internetová hodnocení restaurací či hotelů
Řím 31. ledna (ČTK) - Italská vláda premiérky Giorgii Meloniové chce regulovat internetová hodnocení hotelů, restaurací a dalších podniků. Informovala o tom agentura APA s odvoláním na ministryni cestovního ruchu Danielu Santancheovou. Luxusní hotel v Paříži našel ztracený diamantový prsten, byl ve vysavači
Paříž 11. prosince (ČTK) - Klientka jednoho z luxusních pařížských hotelů se v pátek obrátila na pařížskou policii, aby vyšetřila ztrátu diamantového prstenu v hodnotě 750.000 eur (18,3 milionu Kč) z jejího hotelového pokoje. The Guardian: Pod hotelem Grand v Tchaj-peji se skrývají tunely a skluzavka
Tchaj-pej 3. září (ČTK/The Guardian) - O tajných tunelech pod tchajpejským hotelem Grand se v průběhu let vyprávělo mnoho pověstí. Podle některých se jednalo o tajné chodby do pět kilometrů vzdáleného prezidentského úřadu. Soud zrušil pokutu 30,7 milionu Kč od ÚOHS pro autorské svazy OSA a Intergram
Brno 27. června (ČTK) - Krajský soud v Brně dnes zrušil dvě pokuty ve výši 10,7 milionu a 20 milionů korun, které autorským svazům OSA a Intergram vyměřil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) za zneužití dominantního postavení. Soud potvrdil Metrostavu v kauze hotelu Bohemia trest 35 milionů i zákaz zakázek
Praha 4. května (ČTK) - Vrchní soud v Praze dnes potvrdil firmě Metrostav peněžitý trest 35 milionů korun v kauze machinací při modernizaci Hotelu Bohemia Chrudim. Metrostavu také na tři roky stvrdil zákaz plnění veřejných zakázek a účast na veřejných soutěžích. Za hudbu v obchodech se budou podle svazu nadále platit autorské poplatky
Praha 7. prosince (ČTK) - Ochranný svaz autorský (OSA) upozorňuje na to, že majitelé obchodů, kadeřnictví, hotelů, restaurací a dalších provozoven budou muset i poté, co vstoupí v platnost novela autorského zákona, hradit autorské poplatky za pouštění hudby. Zájem o silvestrovské pobyty je značný, lidé ale vyčkávají a volí kratší pobyty
Praha 4. prosince (ČTK) - Zájem o silvestrovské pobyty v Česku je tento rok podle provozovatelů hotelů a penzionů značný. Někde je už srovnatelný s dobou před pandemií koronaviru a hlavně na horách zbývají poslední volná místa. Cukrovarnický palác na Senovážném náměstí prošel rekonstrukcí
Praha 4. ledna (ČTK) - Památkově chráněný a přes sto let starý Cukrovarnický palác na Senovážném náměstí v centru Prahy prošel rekonstrukcí a kolaudací. Americká společnost Hyatt zde otevře pětihvězdičkový hotel Andaz Prague s 176 pokoji, do zkušebního provozu bude hotel uveden začátkem letošního roku. Dražba 11 Picassových děl v Las Vegas vynesla přes 100 milionů dolarů
Las Vegas 24. října (ČTK) - Za téměř 110 milionů dolarů (2,4 miliardy Kč) se v noci na dnešek vydražilo 11 děl španělského malíře Pabla Picassa, která byla dosud vystavovaná v restauraci hotelu v Las Vegas. Z vězení vyšla na svobodu Anna Sorokinová, odsouzená za podvod
New York 12. února (ČTK) - Anna Sorokinová, kterou newyorský soud v květnu 2019 poslal za podvody na nejméně čtyři roky za mříže, vyšla z vězení v Albany na svobodu. Oznámil to dnes server BBC News s odvoláním na místní média.
Řím 31. ledna (ČTK) - Italská vláda premiérky Giorgii Meloniové chce regulovat internetová hodnocení hotelů, restaurací a dalších podniků. Informovala o tom agentura APA s odvoláním na ministryni cestovního ruchu Danielu Santancheovou. Luxusní hotel v Paříži našel ztracený diamantový prsten, byl ve vysavači
Paříž 11. prosince (ČTK) - Klientka jednoho z luxusních pařížských hotelů se v pátek obrátila na pařížskou policii, aby vyšetřila ztrátu diamantového prstenu v hodnotě 750.000 eur (18,3 milionu Kč) z jejího hotelového pokoje. The Guardian: Pod hotelem Grand v Tchaj-peji se skrývají tunely a skluzavka
Tchaj-pej 3. září (ČTK/The Guardian) - O tajných tunelech pod tchajpejským hotelem Grand se v průběhu let vyprávělo mnoho pověstí. Podle některých se jednalo o tajné chodby do pět kilometrů vzdáleného prezidentského úřadu. Soud zrušil pokutu 30,7 milionu Kč od ÚOHS pro autorské svazy OSA a Intergram
Brno 27. června (ČTK) - Krajský soud v Brně dnes zrušil dvě pokuty ve výši 10,7 milionu a 20 milionů korun, které autorským svazům OSA a Intergram vyměřil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) za zneužití dominantního postavení. Soud potvrdil Metrostavu v kauze hotelu Bohemia trest 35 milionů i zákaz zakázek
Praha 4. května (ČTK) - Vrchní soud v Praze dnes potvrdil firmě Metrostav peněžitý trest 35 milionů korun v kauze machinací při modernizaci Hotelu Bohemia Chrudim. Metrostavu také na tři roky stvrdil zákaz plnění veřejných zakázek a účast na veřejných soutěžích. Za hudbu v obchodech se budou podle svazu nadále platit autorské poplatky
Praha 7. prosince (ČTK) - Ochranný svaz autorský (OSA) upozorňuje na to, že majitelé obchodů, kadeřnictví, hotelů, restaurací a dalších provozoven budou muset i poté, co vstoupí v platnost novela autorského zákona, hradit autorské poplatky za pouštění hudby. Zájem o silvestrovské pobyty je značný, lidé ale vyčkávají a volí kratší pobyty
Praha 4. prosince (ČTK) - Zájem o silvestrovské pobyty v Česku je tento rok podle provozovatelů hotelů a penzionů značný. Někde je už srovnatelný s dobou před pandemií koronaviru a hlavně na horách zbývají poslední volná místa. Cukrovarnický palác na Senovážném náměstí prošel rekonstrukcí
Praha 4. ledna (ČTK) - Památkově chráněný a přes sto let starý Cukrovarnický palác na Senovážném náměstí v centru Prahy prošel rekonstrukcí a kolaudací. Americká společnost Hyatt zde otevře pětihvězdičkový hotel Andaz Prague s 176 pokoji, do zkušebního provozu bude hotel uveden začátkem letošního roku. Dražba 11 Picassových děl v Las Vegas vynesla přes 100 milionů dolarů
Las Vegas 24. října (ČTK) - Za téměř 110 milionů dolarů (2,4 miliardy Kč) se v noci na dnešek vydražilo 11 děl španělského malíře Pabla Picassa, která byla dosud vystavovaná v restauraci hotelu v Las Vegas. Z vězení vyšla na svobodu Anna Sorokinová, odsouzená za podvod
New York 12. února (ČTK) - Anna Sorokinová, kterou newyorský soud v květnu 2019 poslal za podvody na nejméně čtyři roky za mříže, vyšla z vězení v Albany na svobodu. Oznámil to dnes server BBC News s odvoláním na místní média.
NEAKTIVNÍ COOKIES
Vypnuté cookies nám nedovolují ladit tyto stránky
dle vašich preferencí. Jejich aktivací nám umožníte
lépe pečovat o vaše pohodlí. Více o cookies.